Tuesday, April 21, 2009

Surat, surat...

Surat yang ditunggu sudah diperolehi semalam... Syukur pada Allah... aku masih diperlukan..... pada asasnya, mana2 jawapan pun aku terima dengan hati yang terbuka...

Sudah 6 tahun 2 bulan 17 hari, aku sudah bersama majikan aku... from nothing to something.. aku join sebelum aku kahwin dengan isteri aku.... sekarang nie aku dah memiliki 3 orang anak dan juga sebuah rumah... itulah hasilnya.... dah byk liku2 hidup yang aku lalui bersama kawan2 di tempat kerja. Apa yang lebih penting, kita kena tahu apa yang kita hendaki di dunia ini. Letakkan matlamat kita yang kukuh agar kita tidak mudah goyah bila diuji dan ketika kawan2 meninggalkan kita.

Terima kasih aku ucapkan kepada kawan2 dan sedara2 yang mendoakan kebaikan utk diri aku nie.

3 comments:

  1. surat pelarasan gaji ikut market dan sedikit kenaikan berdasarkan prestasi tahun lepas... syukurlah... dapat juga duit tambahan utk bayar duit rumah.. :D

    ReplyDelete