Tuesday, February 24, 2009

Hp Idaman Kalbu.......

Salam pada kawan2 semua...

Hp di atas aku temui pada tahun lepas 1 Disember 2008 di TESCO Taiping... nampak mmg hebat... niat di hati mmg nak beli pada hari tersebut tapi bila difikirkan sedalam-dalamnya, aku pendamkan niatku itu... 

Di dalam pemerhatian aku, hp tersebut tak ada 3G... satu kelemahan tapi aku tak kisah sangat... sekadar digunakan utk SMS can CALL sudah memadai....

Harganya lebih mahal daripada hp SonyErikkson wife aku.... :D

Ada rezeki akan dibeli jua nanti.... 

Impian kita harus digenggam bukan dibiarkan begitu sahaja.... 


3 comments:

  1. hehe..abg pejal..
    beli ja hp tuh..usah ditunggu lagi..
    nanti ilang baru tau..hehe

    ReplyDelete
  2. berapa sangat la harge HP tu jika nak dibandingkan pendapatan bulanan Tuan... HP lama nak jual ka? ;p

    ReplyDelete
  3. HP lama NOT for sales.. sim kad maxis tgh menunggu..

    pendapatan saya tak la sebanyak gaji encik Ed... :D

    ReplyDelete