Tuesday, February 26, 2008

Pertama Kali....................

Inilah pertama kali aku cuba untuk menulis......

Coretan ini cuma mengisi kekosongan aku di kala aku sepi / off day / mc.......

Hari ni aku bangun lambat sket.. tido di dalam kepanasan semalam bila black out... anak2 aku terjaga dari lamunan mimpi ..... terpaksalah tunggu sehingga kilat tidak berbunyi lagi sebelum isteriku nyalakan semula elektrik.... barulah aku dapat tido semula dengan lenanya......

Aku rasa betul2 penat bila bangun dr tido... suara pun dah hilang.... MC la alamatnya bila tak ada suara nie.... ditambah pula dengan batuk dan sakit tekak..... aku tak suka MC tp kesihatan aku tidak membenarkan aku pergi kerja sambil membuat kerja yg tidak sepatutnya...

Cukup la kali ini...... aku masih lagi penat untuk terus menulis...... semoga kita sihat selalu....... Amin...

1 comment: